Lavinia_21 Bebeğimin 4 aylık salya akışı iyice arttı eli sürekli ağzında sanırım diş belirtisi bunlar ne zaman çıkmaya başlar sizinkiler ne zaman çıktı?
Ohaezgi Lavinia_21 7. Ayda çıktı bende 3-4 aylıkken aldandım salya ve ellerini ağzına götürmesine ama o ayda keşfediyorlar canım
birfincantuzruhu Lavinia_21 3 aylıkken başladı salya sonra durdu şuan 11 buçuk aylık ne gelen var ne giden 🙈
Nejlavrl Lavinia_21 bizimde 4 aylik doktor kontrolde dis geliyor dedi bugunde oglum yedigini kusuyor istahida yok doktprs yazdim disten dolayi olabilir atesini falan kontrol edin dedi tetagil dis tozu surun damağına yazmis o ne onuda yeni duydum kullanan varmi bilen yada nasil kullanılıyor
[silindi] Merhaba bizde de 3 aylıkken salya olayı başladı 7. Ayda çıktı dişler😌 kehribar kolye tavsiye ederiz gerçekten gözle görünür bir durma yaşadık salya olayında. Tez zamanda gelsin pirinçler🥰
Lavinia_21 Nejlavrl kehribar kolyenin iyi geldiğini öğrenmiş bende bugün isterseniz bide onu deneyin ben yarın alacağım bakalım işe yarayacak mı