lamom resim atsamda belli olmaz canım ama bizim çukur olmuyor. Eşit şekilde sermen gerek ozaman boşluk olmaz. Birde park beşiğin içinde zaten sert bi parça var yatağın alt kısmına serilen onuda yorganların üzerine serdinmi en son olarakta döşeğini koy gayet güzel oluyor.