Merhaba anneler oğlum 9 aylik ilk dişini çıkarttı 2. Patlıyor ve yaklaşık 4 5 gündür de büyük tuvaletini olduğundan fazla yapmaya başladı günlük 7 8 bez değiştiriyorum acaba dişinden dolayı mı üşüttüğü içinmi bilgi verirmisiniz teşekkürler şimdiden:)