momcan ateşin varsa antibiyotik kullanmadan geçmiyor. Doktorum bide lesitin kullanmamı önermişti. Sütü sıvılaştırıyor. 4 gün sonra geçmişti tamamen. Duşta sıcak suda masaj yap. Çıkınca emzir yada sağım yap. Emzirme danışmanıyla görüşmüştüm. Sürekli sağarsan çıkmaza girersin süt üretimi hızlanır demişti. Şuan için arttırmaya yönelik bişi yapma olanı koru dedi. Sıcak suyla masaj yapıp biraz da elimle sağıyordum. emziriyordum sonrasında. Öylelikle geçti. Bide bebeği çanta pozisyonunda emzirmek çok etkili,