Kızlar beta hcg değerim. 12309.48 çıkıyor özel hastaneye gittim doktor kese yok ufak bir beyazlık var dedi bu zamana kadar görmemiz gerekirdi. Riski dış gebelik ya da kimyasal olabilir dedi ve beni üniversite hastanesine yönlerdi. Acil girişi ile devlet hastanesine gittim. Doktor alttan muayene yaptı çok ufak bir kese ve kanama duvarı var dedi. Ama bebek içinde bebek yok dedi. Kaç haftalık değerlere göre diye sordum. Haftalık değil ama kanama duvarı var düşük riski olabilir dedi. Bir hafta sonra gel dedi. Doğru düzgün ilgilenmediler bile bu durumu bilen varsa yazabilir mi?