Göğsümün ucu yok baştan beri slikonla emiyordu baştan beri ama bazen emiyor bazen emmiyor öyle geldik bu günlere bazen ben sağdm verdim
İşin kötü yanı sütüm aşırı az. 1 bucuk saat sağıyorum 80 cc falan onuda bekleyerek sağıyorum..
Artk şimdi hiç ağzına sürmüyor göğsümü anlayıp ağlıyor dün 1 kere sayabildm süt gelmedi. Bugünde deniyorm daha 25 cc olmş yarım saatte. Eşime söylüyorum nasıl kıyıcak sütüne ihtiyacı var diye beni üzüyor. Piskolojimi bozdu bu süt olayı.
Zaten ailesini demiyorm bile..
Emzir…
Emzirirsen rengi yerine gelir..
Emzirmezsen zayıflar.. (bu cümle için çok kavga ettim)