Geçenlerde Bi post açmıştım. Beni bilmiyor, herkeste duruyor diye. 2 gündür yanından gidince ağlıyor birinin Kucağına verince ilk ağlıyor benden gittiği için sonra duruyor. Kucağımda gel gel yapıyorlar ığğğğğ diyo bana sarılıyor 😂 şuan mutluyum ama bu durumdan şikayetçi olacam gibi de hissetmiyor değilim. Odada tek bırakınca çıkınca ağlıyor 😂 ahhh ciğerim m yaaa yerimmm onu duygularım kabardı resmen, 😂😂 6 ay 23 günlük olduk😍😍