Arkadaşlar serum fizyolojiği ilk kez kullandım bebeğim 6,buçuk aylık kafasını iyice geriye atıp öyle şıktım sonra önünü çevirip sırtına vurdum tam anlamıyla bir şeyler çıkmadı az aktı ama hasta burnu foşur foşur normalde ancak yanlış uygulamamı yaptım internette yan yatırıp sıkın diyor ciğerine filan mı kaçtı acaba bebeğim sürekli ağlıyor birkaç saat önce uyguladım devamlı ağlıyor brtek uyurken susuyor bir şey mi oldu diye endişeliyim anlayamadım o an canı yansa şimdiye geçmezmiydi ters giden bir şey mi var yardımcı olun