Kızlar bebeğim gece kendi başına uyuyor. Ama gündüz oldu mu üstümden inmiyor. Sürekli kucağımda uyumak istiyor. Gazdan mı kaynaklı diye düşünüyorum.çünkü kucağıma her geldiğinde gaz çıkarıyor. Gündüz hiç bir iş yapamıyorum😔 önceden böyle bir şey yoktu bu arada son 1haftadır yapıyor bunu. Ya da atak haftası mı acaba? 2ay 3günlüğüz