1,5 yaşında kızım uykuya aşırı direniyor 7 aydır böyle tek uykuya daha 1 yaşına bile girmemişti geçtik okadar ki 7 aydır yıldım artık bagırış çagırış kavga dövüş anca ozaman uyyor her seferinde akşam sabah. okadar doldum ki bu gün artık suratına iyice bağırıp odadan cıktım Ve kendimi cok kötühissediyorum neden uyuması için illa bağırmam gerekiyor o odaya niye girdiğimizi çok iyi biliyor konuşuyorum saçını oksuyorum defalarca yataktan kalkıyor geri yatıyorum sonuç bagır çagır. Çok sınır oluyorum böyle olduğu için. ( ay çocuga da bagırılırmıcı lar uzak dursun kimsenin ne yaşadığını bilmeden ahkam kesenlerde uzak dursun sizin ne düşündüğünüzü hiç merak etmiyorum)