Bebeği parmak ucunda yürüyen anneler var mı? Şuan 7 aylık ufak ufak otur kalk alıştırmaları yapıyoruz. Ama hep parmak ucunda duruyo asla düz basmıyor 🤦🏻♀️ böyle olan anneler var mı nasıl bir yol izlediniz yaptığınız egzersiz vs var mı ne önerirsiniz?