Kizlar ben doğduğundan beri sütumun geç gelmesi ve sonradan da yeterli gelmemesi nedeniyle mama da veriyorum. Emziriyorum sonra mama veriyorum. 2saatte bir. Büyüdükçe ihtiyacı da artıyor. Şuan 32gunluk kaç CC verecegimi bilemiyorum. Başta 30 verdik hastanede öyle dediler benide emdi son 2haftadir 45 CC veriyorum beni de emiyor. Ama kacla tamamen Doyar bilmiyorum. Beni emerken bazen güzel çekiyor bazen uyuyakaliyor tam kararını tutturamiuorum . Siz nasıl yapiyosunuz ikisini bir verenler hem anne sütühem mama verenler? Aptamil mama üzerinde 3 ölçek / 90ml diyor ama fazla gibi geliyor bana. Her öğün celiskide kalıyorum. Kilo alımımiz normal gidiyor şuan eksik yada fazla değil