Ysmntr cok dogru. Son yazdiginiz egzema icin muthis bi belirtidir zaten
benim cevremde “normaldir , gecer! -ilk anneligin telas yapman cok normal - her bebekte olan seyler bunlar -mevsim gecislerinde cok olur takma kafana -su veriyorsun degil mi bebegine”
bu laflardan o kadar biktim ki. Benden daha iyi’i anne mi olacaksiniz bebegime yani herkeste akil var biz yolda kaybettik sanki