6 aylık olacak bi kaç gün sonra sürekli mız mız diş etleri şişmiş mama yerken sürekli ıkınıyor eli sürekli kulağında. Kaka yapıyor sanıyorum bakıyorum yok huy mu etti bilmiyorum gaz sorunu da olsa hiç öyle yapmazdı. Acaba mama yerken kulakları mı rahatsız ediyor. Bebeği böyle yapan var mı tuhaf sesler çıkarıyor ya