Arkadaşlar merhaba. Sehirlerarasi yolculukta aşı zorunluluğu var sanırım yani otobüs için diyorum bunu. Sizin bilginiz var mı. Annemin yanına gitmek istiyorum bugün mecburen aşı oldum, 1 aşı olsak sıkıntı çıkar mı gidiş konusunda illa 2 aşı mı olmak gerekiyor?