Selam hanımlar artık ne yapacağımı şaşırdım 50 günlük bebeğim var gece olunca sürekli ağlıyor sabah 6da 7de anca uyuyor. Anne sütüyle besleniyor ve gaz problemi olan bir bebek. Akşamları banyo, masaj, kiraz çekirdeği, beyaz gürültü yapıyorum ama fayda etmiyor. Sadece çarşafla sallayınca susuyor gözleri kıpkırmızı oluyor esnemekten ağzı yırtılacak ama uyumuyor. Daha önce geceleri hastaneye de götürdük bir şeyi yok çok şükür ama artık psikolojik olarak çöktüm ne yapacağım bilmiyorum. Benim gibi olan annelerden destek ve farklı tavsiyeler alırsam çok mutlu olurum