Omertugra20 Kızlar merhabalar bu ay bexsero 3.doz aşısı vardı onu yaptırdım muayene oldu 100 gram almış bu ara diş sıkıntımızda var buraya yazayım dedim 1 yaş sonrası kilo alımı aylık bu civarlardamı oluyor
Birsiyahhikayesi Omertugra20 ne aşısı ? En son aşi 1 yaşındayken oluyor. Sonra 1 bucuk yasinda olunca getir dediler. Böyle bi aşıyı ilk defa duyuyorum. Bebeğim de 13 aylık dokuz bucuk kilo boyunu hatırlamıyorum suan
Elif1010 Omertugra20 evet bazen hiç kilo bile almaz demişti doktorumuz 😪 Çok yavaşlıyor kilo alımları
hayal24 Omertugra20 kilo veren bile oluyor çok normal bu aylarda 100gram bizde geçen ay nimenrix yaptırdık 150gram almıştı doktoru gayet normal demişti
3MelekAnnesi3 Omertugra20 12 aylıkken 10 kiloyduk 18 aylıkken 11 olmusuz herhalde aylık 100 gramdan fazla almısızdır biz
Omertugra20 Birsiyahhikayesi özel aşı canım menenjit bu ay itibari ile bexseroyu bitirdik bir dahaki ayda menectra 2.dozu var oda özel aşı oda bitiyor bir dahaki ay
Nidaaaaaa Birsiyahhikayesi özel bir aşı bu, menenjit b tipine karşı yapılıyor. Özel aşıları siz araştırıp yatırırsanız bilirsiniz yoksa sağlık ocağı ya söyler ya söylemez.
Omertugra20 Nidaaaaaa veyatta doktor aşı takvimi veriyor bizim doktorun kendine özel takvimi vardı ona uyarak devam ettik
Omertugra20 3MelekAnnesi3 11 aylıkken 11 kiloydu şimdi 13 aylıgız 11.300 birde yürüyor ama tam değil demekki yürüse vay halimize fırıldak gibi 😂
3MelekAnnesi3 Omertugra20 aynen cnm zaten 1 yasından sonra cok yavas kilo alıyorlar ilk 1 yıl cok hızlı büyüyolar
ezogelinn Omertugra20 bebekten bebeğe değişiyor olabilir 1 yaşken 9700 14 aylık götürdüm 10700 olmuş bi ara bizimde kilo alımı çok azalmıştı hatta kilo vermişti 8 aylık 10 kiloydu düşünün yani şuan toparlamaya başladı