Kahraman4545 Özelde çalışıyorum devletin dogum izni bitince başlamam lazım ama emziriyorum zor olur mu sizce ? Süt iznine gelip gitsem bile bebeğim her emmek istediğinde orda olamicam sonuçta zor oluyo mu ??