canankp Merhaba, oğlum 16 günlük sadece anne sütüyle besleniyor ve 3-4 gündür kabız, yeşil sabunla kakasını yaptırdım bir kere fitil gibi kullandım o şekilde yaptı ama daha sonrasında yapmamaya devam ediyor önerebileceğiniz bir şey var mı kabızlık için?
Burculiceee canankp kabız yapacak besinler mi tüketiyorsunuz kefir tüketiin derim ve kabız dediğiniz tuvaleti top top mu önemli olan bu karnını ovabilirsiniz düzenli gaz masajı sorunu azaltabilir bize acilde lavman yapmışlardı
ecemm-6161 canankp kabızsa masaj yap her akşam bol bol gündüz de yap bel kısmını sıcak tut ayaklarını sucak tut zeytinyagı sür popsuba her bezini aldığında
canankp Burculiceee yeşil sabunu kullanınca bağırsaklarını boşalttı zaten ama sonrasında yine kendi başına yapmıyo
Aysedemirrrrr canankp daha 16 günlük bebeğin benim oğlum 12 gün yapmadı lama ile yaptırdık.. Anne sütü içen bebeklerde 10 gün kaka yapmaması normal. Eğer bebek doymuyorsa bütün emdiği sütü kilo olarak alır.. Benim gitmediğim doktor kullanmadığım ilaç ve yağ kalmadı şimdi 3 günde bi yapıyor.. Sabun fitil lama bağırsak florasını bozuyor biraz sabret kendiliğinden geçiyor sadece günde bi kez masaj yap gaz yağını içir ama masajı da çok yapma alışkanlık yapabilir.. Poposunda çatlak varsa canı acıdığı için içinde tutuyor olabilir. Doktor 4 krem veriyor onu nokta nokta birer tane her altını açtığında poposuna masajla sürüyorsun. 4 günlük kaka için çocuğun bağırsaklarına zarar verme daha çok küçük sabırlı olmalısın
Aysedemirrrrr canankp birde kabızlık dediğin krem kıvamında olmaz sert kaka olur krem kıvamında olması da normal