Bedsssss merhabalar benim de 2 ay 3 günlük kızım var burun akıntısı yok ama fışır fışır gelen bir ses var buna ek birde öksürük var. Bende serum fizyolojik verip aspire ediyorum sürekli. Ara ara da serum fizyolojik veriyorum ki burun tıkanmasn. Nacizane fikrim serum fizyolojik vermeye devam edin. Birde ayaklarının altına limon sürüp çorap giydirin. Bir de kekik çayı yapın öksürüğe çok iyi geliyor tecrübe ile sabit. Tabi ben her ihtimale karşı kızımı hemen doktora götürüp baktırdm şükür doktor korkacak birşey yok aynı şekilde devam et dedi