nimet_52
Benim oğlum da 6.ayda bıraktı maalesef ama devam sütü içiyor neyse ki.
Oğlumda 16 aylık bizde de ara ara iştahsızlık oluyor, ben üstelemiyorum ama dediğiniz gibi bazen saatlerce doğru dürüst bir şey yemiyor yine zorlamıyorum, siz bu süreçte zorlarsanız bunu alışkanlık haline getirir, yiyeceği varsa de yemiyorlar. Azı dişleri en zorlayıcı dişler, bu süreçte eğer bir şey kullanmıyorsanız tetagil önerebilirim, çok memnunum çok rahatlatıyor oğlumu. Birde yemek yemediği zaman evde kek-poğaça tarzı şeyler yapıp eline verseniz yemez mi? Oğlum yemek yemediği zaman eline veriyorum severek yiyor.