Doğduğunda hatta ikinici ayına kadar falan gayet güzel kulakları vardı oğlumun şuan 5 aylık ve katlanıyor sürekli kulakları uyuduğunda ve sonuç olarak kepçe oldu biraz,, sırf yastık yüksek elyaf içine gömülüyo ondan mı diye pazen battaniyesini katladım yüz geçirdim onda yatırıyorum ama yine aynı kendimi çok suçlu hissediyorum napmm lazımdı bilmiyorum ki bi de erkek çocuğu😞 bandana aldım o da nası terletiyor o sıkıntı değil terlesin ama uyuduğnda kayıp gözüne geliyo uyanıyo o zaman da bütün Bebeklerin mi katlanıyo tek benimki mi anlamadım gitti 😳