MyEternalLoveNoyann 1omer_annesi en geç 3saatte bir degistiriyordum benimkinin her bezi kakali çıkıyordu. Daha yeni yeni azalmaya çıkmamaya başladı.
merve2681 1omer_annesi o ilk zamankar çok çıkıyor 7-8 oluyor hatta bazen 10 sonra biraz daha azalıyor şuan 3. 5 aylığız günde 1 defa olur mesela. Anne sütü alan bebeğin 0 gün kaka yapmaması normal kabul ediliyor eveğer karnı şiş değilse huzurlu ise başka bir sorun vs. Yoksa
RainOverMe Kimisi gunde 3-4 kez yapar kimisi bir hafta yapmaz bu bebegin yapısına bağlı. Doyup doymamasını merak edıyorsanız cıslı bez sayısına bakmalısınız
1omer_annesi RainOverMe bizim her bezimizde kaka oluyor 7 8 tane çıkıyor günde fazla mı yapıyor diye düşündüm
RainOverMe 1omer_annesi az az mı yapıyor. Bir de mama mı anne sütü mü alıyor. Şimdi oyledir ama zamanla azalır sayısı.
MyEternalLoveNoyann 1omer_annesi evet başlarda öyle oluyor sonra azalıyor 52gunluguz su 1haftadir falan azalmaya başladı günde 2 3 sefer falan yapıyor
RainOverMe 1omer_annesi sıkıntı yoktur içiniz rahat olsun yıne de 1 ay asısına gıdınce sorun isterseniz, kafanızda soru işareti kalmasın🤗🙏🏻🌺