Deletedmom_297
[bilinmeyen] 2 saat arayla 60 cc vermelisiniz.
Nesllii
Ben anne sütü veriyorum ama inan kaç cc çekiyo bilmiyorum sadece o acıktığında uyandığında emziriyorum doktorum uyandırma gündüz 3 saat gece 4 saate kadar bırak uyusun demişti o yüzden bence doktorunla görüş bu durumu o sana daha iyi söylicektir bebeğin gelişimin göre ☺️
Mrvbsk
Bizim de 4 saatte 120 cc. Doktorumuzun yönlendirmesi ile bu şekilde veriyoruz. Kiloya göre hesaplıyorlar. Benim kızım 4,800 gr dı.
Deletedmom_297
[bilinmeyen] cnm şükürler olsun artk mama vermiyorum ama doktorum 2 ölçek 2 saatte bir yeterli demişti
Melike25
[bilinmeyen] benim oğlum da ay Sonu 2ayluk olucak gece sadece emziriyorum eğerki doymazsa mama veriyorum oda birkere gündüz de bi mama bir meme yapmaya çalışıyorum ama çok kustuğu için çabuk acıkıyo genelde beslenme saat araları 2 enfazla 2.5saat oluyo 3saat dayanamıyor
Nesllii
[bilinmeyen] vallahş eskidrn 15 dk filandı şimdi bazen 10 veya 5 dk bazende 15 dk kalıyor canı ne kadar isterse o kadar emziriyorum ama şu inadım var kusuyor ya 5-10 dk bekledikten sonra bi daha emziriyorum o bende takıntı olarak kaldı biz yenidoğan sarılıpı geçirdik bir gün hastanede kaldık ordan paniklik kaldı bende
Melike25
[bilinmeyen] 70cc veriyorum enfazla 80