Ben o kadar zorlandım ki bu durumdan belki birine de faydam dokunur denemek istersiniz. Kızım 1 yaş 12 günlük ve 4. Ay atağından beridir gece 40 dakikada bir uyanır meme isterdi ve en kötüsü asla beşiğinde uyumazdı yanımızda uyurdu. Aylarca ayakta uyudum vücudum uyuştu. 1 aydir memeyi bıraktı çünkü sütüm azalmıştı kızımda cok bagimli değildi gündüz nerdeyse hic emmiyordu. Gece 3 kere biberonla süt içiyordu. Resmen oturup evi yikarcasina ağlıyordu ben süt isitana kadar. Halbuki 1 yaşında gece kesintisiz uyuyabilir diyordu doktorlar 🥺 kademeli olarak sutu azaltmaya calissamda asla beşiğinde uyumazdı koyduğum gibi uyanırdı. 3 gece önce yine 9.30 da uyudu ve 12 ye doğru uyandı agliyor süt istiyor ve yanımıza gelmek istiyor kucağına al beni işareti yapıyor. O anda ne olduysa karar verdim kucağıma almadım ama elimle ayaklarını sevdim sırtını sevdim pispis yaptım ama ağlıyor. Kendini parçalayacak kadar degil ama mizildanmanin bir tık üstü. Hep sevdim onu sırtına pis pis yaptım su icirdim 30 dakikanın sonunda kendi kendine uyudu ve ben şok. Eğer daha şiddetli ağlasaydı beklemezdim süt verip yanıma alırdım muhtemelen. O gece 12.30 dan 3.30 a kadar kesintisiz uyudu ve ben şok. Yarım saatte bir uyanan cocuk nerdeyse Allah aşkına ? Yine 3.30 da kalktı ve aynısını yaptım 10 dakikada uyudu ve sabah 8.30 da kalktı. O kadar mutlu oldum ki. İkinci gece yine 10 da uyudu gece 4 te bi uyandı 5 dk mizildandi ve geri uyudu. Sabah 7 de süt verdim uyumaya devam etti 9 da kalktı. Dun gece de 10 da uyudu 4 gibi cok az bi mizildandi anında uyudu yine sabah 7 de süt verdim 9 da kalktık. Ve tüm bu süreçte beşiğinde uyudu asla yanıma almadım. Hem gece beslenmesini kestik hemde kendi yatağında yatıyor artık. İnsallah böylece devam eder. Belki yapmak isteyenler olur gerçekten hazır olduğunuzda yapın. Ben bir senedir uyumadığını uykuyu uyuyorum 3 gündür ❤️