Benim bebeğimde geçen hafta yataktan düştü direk hastaneye gittik ilk 6 saat çok önemli kusarsa anormal hareketleri gözlerde kayma olursa hemen getirin dedi doktor 1 saatten fazla da uyutmayın saat başı kontrol edin dedi röntgen çekti kafatasını kırık var mı diye çok şükür birşey çıkmadı inşallah sizdede bişey olmaz