Sefeff Asafbey44 karsilastirmayin bence üzülürsünüz. Ama kilonuz normal merak etmeyin o aylarda ortalama o kilolarda oluyorlar
Asafbey44 Sefeff yok karşılaştırma yapmıyorum neden üzüleyim dün tartıya çıkardım oğlumu o yüzden sordum diger bebelerin kiloları nasıl diye ben memnunum kilosundan