Merhaba güzel anneler..
Kizim henüz 1.ayini yeni tamamladi.
Emzirirken ara sıra tıkanma yaşıyoruz. Nefesini tutuyor belki de alamıyor, kızarıyor. Bende hemen omzuma alıp pit pit vuruyorum ağlıyor. Sonra biraz sakinleştiriyorum. Ters felan çeviriyorum. Sırtını ovalıyorum. Nefesini topluyor. Kizarikligi geçiyor. Bazen uyuyor , bazen tuvaletini yapma evresine geçiyor. Ama normal seyrine dönüyor gibi hersey. Sonrasinda emme-tuvalet-uyku devam ediyoruz.
Bu durum beni cok endiselendiriyor. Her seferinde ya ciğerine kaçtı ise diye deli deli düşünüyorum. 🤷♀️ Tekrar emzirmekten çekiniyorum. Bunu nasil anlarım, bilmiyorum. Sabahlara kadar nefesini takip ediyorum. Ona zarar vermekten cok korkuyorum. Ciğerine kaçmış olsa , anında belli mi olur yoksa sonradan mi ortaya cikar? Bilmeden yanlış birşeye sebep olmaktan korkuyorum.
Bu konu hakkinda detayli bir internet sorgulamasi yapmama ragmen elle tutulur birşey bulamadim. Ama sizin mutlaka bir fikriniz,bilginiz olduguna eminim.
Simdiden hepinize bilginiz ve ilginiz icin tesekkur ederim. 💐