HiraNurveAnnesiii Kızlar ben şimdiye kadar sleepy kullandım en son zeytin yağlı olandan aldım üstü kupkuru,altı su gibi hiç beğenmedim siz hangisini kullanıyorsunuz ve memnunmusunuz??? Sizce hangisi iyi ?
06-ikra-06 HiraNurveAnnesiii baby turco güzel canım biz genelde onu alıyoruz onu almazsam sleppy sirkeli olan da iyi
Busranehirmila HiraNurveAnnesiii bende hangisi denk gelirse ya sleepy yeni doğan, ya devam havlusu ya da sirkeli. Baby turco doğadan da kullanıyorum. En son baby turco doğadan aldım biraz daha ince sleepynin bu saydığım çeşitlerinden ama içinde 60 adet var. Diğerlerinde 40 adet oluyor. İçeriği temiz ben memnunum
elifineylulu HiraNurveAnnesiii Bende Molfix izotenik sulu kullandım doğduğunda sonra Baby turcoya geçtim şimdi sleppy kullanıyorum hepsinden de memnundum
Petitom HiraNurveAnnesiii e Bebekdrn baby me alıyorum ondan çok memnun kaldım yenidoğan da güzel zeytin yağlı olanda pudralı olanın kokusu ağır geldi. Unibabynin 6-12 ay olanını aldım ondan da memnun kaldım hatta 6+ olaraka101 de indirimde ondan da aldım kapaklı değil ama güzel memnunum