Dolunayto Ben sıkıntısız bir hamilelik geçirmiştim normal doğum yapamayacağım için sezeryan doğum oldu, bebeğimin kilosu 3200 dü. Doktorumun önerisiyle 38+4 haftada dünyaya geldi. 😊 Araştırmalarımda da hep 38 ve 39 haftadan sonra yapıyorlar diye okumuştum.