Mdmd Elifmoms Bebek mamaları 14.90 liraya düşmüştü. Sonradan yanlışlık oldu diye iptal ettiler ama bazılarını göndermeye başladılar
Deletedmom4444 Orjinali 300 kusurdu lanet olsun bu fiyatlara Normalde lanet okumaya da karsiyim da bu insanlar nasil alsin.Hayir 1 aylik bile degil o 300 tl lik mamalar.😡😡
alinaannee Deletedmom4444 kızımın devam sütü 180 tl bir hafta bile gitmiyor her ay bin tl süte gidiyor hani çok şükğr biz alıyoruz da ya alamayanlar çok zor çok
Deletedmom54554 Mdmd keşke bizimfe haberimiz olsaydı pıst açılsaydı millet almış sonradan haber veriyor 🤷♀️
September08 Deletedmom54554 eger o an foruma girmis olsaydiniz görürdunuz zaten sitem edilecek birsey yok bence
Deletedmom4444 alinaannee Oyle Allah yardim etsin.En azından mamalarda belli bi sınir koysalar yükselmese.Herkes rahatlıkla alabilse
Deletedmom54554 Mdmd 1post ve aşağı düşüyor ondan saçma sapan şeyleri 20 defa açarlar 😂böyle önemli birşeyi 1 posta yazmışlar kim denk gelirse
Deletedmom54554 September08 sitem değil ki burda anneler var mama veren çok kişi var ve maddi olarak okadar iyi gelecekti ki eğer tek post olmasaydı ki aktif bile olsam 1 post olsa görünmez bir kaç tane açılsaydı herkes görür alırdı 🙏🏻
Saafie Deletedmom54554 Hatta geçen gün bir arkadaş post açmıştı, bebeği 2 aylıktı mama almaya gücü yetmiyordu başka ne verebilirim diyordu . Onun için çok iyi olurdu
Deletedmom54554 Saafie kesinlikle öyle ben mama kullanmıyorum ilk kızımda kullandım çok zorlanıyordum ondan dolayı söyledim zaten millet iyi şeyleri paylaşmaz çünkü bencillik yapıyorlar kim kaparsa kar diyor