2 buçuk aylık oğlum Geceleri mis gibi uyurdu oğlum şimdi saat başı kalkıyor. Akşam 8 de gece uykusuna yatırıyorum 12 buçuğa kdr yatıyor deliksiz. Sonra 2 ye kdr yatıyor. Sonra da 3 4 5 Sırayla her saat kalkıyor. Hiç böyle yapmazdı neden sizce. Geceleri sadeve beni emiyor. Ateşi de yok damakları kaşınıyor elleri ağzında görüyorum beşiğinde uyandığında. Gündüzleri zaten hiç uyku yok kısa koşa uyuyup uyanıyor ve kucak istiyor. Bari gece yatıp dinleneyim diyorum iki gündür onu da bıraktı nolur geçici olduğunu söyleyin bana lütfen 😔😔 var mı aynı şeylere yaşayan