Fevziyeakdmr Süt alerjisi olduğu için muhtemelen benim kızımda öyle ek gıdaya geçtiğimde bende diyet açtım ama kızım kabız oldu 1 yaşına girdi bugün 6 aydır kabız enterogermina bende kullanıyorum ve duphalac peynir falan arada veriyorum. Ek gıdaya geçmeden önce mukuslu kaka şikayetimizle diyet yapmıştım ek gıdaya başladık diyet açtım kendimde 8.ayda peynir yoğurt verdim ama kabız ya düzelir gibi oluyo peynir verince yine oluyo bizim tek sıkıntımız kabızlık şuan için ciltte tepki yok