ceyhunun_annesi Kızlar bebemde süt alerjisi var diyete girmem gerekiyo girdim daha doğrusu da kahvaltı da neler yiyosunuz acaba
minikmelegimmmm ceyhunun_annesi ben bir ay yaptım tam cok şükür açtığımda sıkıntı olmadı yokmuş alerjımız bosa yapmışım 😅 ben et sut yumurtayı kesmıstım eger yumurta yoksa haşlanmış yumurta yeyın benım yedıklerım : dereotu salatalık reçel zeytındi Allah yardımcınız olsun ınsallah sizin de yoktur
ceyhunun_annesi minikmelegimmmm yumurta da yasak canım valla bugün zeytin bide biber kızartması yedim zor geçicek gibi 😕
ipekk05 ceyhunun_annesi bende süt ve süt ürünlerini kestim artk kahvaltı yapmak istemiyo canım birde akşamları yemekten sonra canım aşırı tatlı istiyo çayı bile kuru kuru içiyorum bisküvide kekte çikolata da hep süt vs var 😓
ceyhunun_annesi ipekk05 evet malesef süt ürünü olmayan vegan şeyler almak lazım benim de canım tatlı şeyleri çok istiyo
ceyhunun_annesi edaninannesii teşekkür ederim direk salçayı kavurup oylece mi yiyodun içine başka bisey ne ekleyebiliriz diye düşünüyorum 🙄
edaninannesii ceyhunun_annesi direk kavuruyordum canım pekmez vs aşırı tatlı seylerden uzak durmaya çalışın
Eses92 ceyhunun_annesi doktorum demisti ki kahvaltiyi khvalti olarak degil herhangi bi ogun olarak dusun. Mesela mercimek corbasi icebilirsin ben oyle yapiyorum hem de pratik oluyor. Kahvalti salatasi yapabilirsin bol yesillik zeytin kirmizi biber vs