Arkadaslar ben 3 haftadir guzel saglikli besleniyorum herseye dikkat ediyorum bazen leslie (15dk) bazen yuruyus yapiyorim aksam 7den sonra bisey yemiyorum. Ama neden zayiflayamiyorum ki zaten 3 4 Kilo versem bana yetecek ama yok😂
Ogle yemegi yemiyorum ara ogunler de nerdeyse hic bisey yemiyorum gibi bisey. Nerde hata yapiyorim acaba yemedigim icin mi ki 🙄