SerraSeyda aaa aymı seyı ben de dedım 3 aylık hatta bugün ağlayacaktım tıkanıklıktan ememiyor sabahları ve gecelerı özellikle her gün açıyoruz doğduğundan berı böyle aşırı hırıltı var 😣 beni yönlendirir mısın hangı doktora gıttınız nasıl anladılar benım cocuk doktoruna söyledim serumla temızleyın dıyor her defasında önemli degıl dıyor ama cocuk ememiyor artık aç kalıyor bazen