Berosss valla 2 buçuk aylığa yakşaşıyırduk anca bitmişti sarıldığımız. 43 günlükken bizim sarılık sizden daha yüksekti 11.9 Du. Banyo yaptırdığın suyun içine altın atarsan bebeğin sarılığını alır. Birde gündüz yarım saatte bir gece de saat başı emzir sütün yetmiyorsa mama takviyesi yap. Çünkü biliyorsunuz ki sarılık bebek aç olduğu olur ve aç kalırsa devam ediyor uzuyor