EfraimYekta bebeğim kolik değildi ama gazlıydı. bende joie’nin titreşimide olan bir modelini kullanıyorum. Benim çok işimi gördü. titreşim+sallama daha uzun süre uyumasını sağlıyot. Ha bunu alışkanlık yapmış olabilir mi emin değilim. Gece kendi yatağına yatırıyorum bir sıkıntı olmuyor ama gündüz uykularını daha uzatıyor yatağına yatırınca tık sesine uyanıyor