Arkadaşlar 22 yaşındayım severek evlendim çok tatlı bir oğlum var her güzelliğin getirdiği zorlukları bilirim ama Allah’ımdan sabır diliyorum oğlum doğduktan 2 hafta sonra ağlamaları kızarmaları ıkınmaları çok fazla..genç anne ve ilk çocuğum olmasına rağmen bir tuhaflık var diyip doktora götürdüm bana alerjik bebek diyip gaz damlası yazdılar sürekli gazı var ve ağlama atakları oldukça hadsafhada hiçbir şekilde sakinleşmiyor kesintisiz 3 4 saat boyunca ağlıyor masaj vs herrrr seyi deniyorum geçmiyor haftanın belirli saatlerinde genellikle geceleri ve öğlen ağlıyor uyku nedir unuttum onu öyle gördükçe elimden gelen herseyi yapmaya çalışıyorum bazen annesi değilim gibi hissediyorum sakinleşmiyor çünkü kolik bebekleri olanlar ne zaman geçti tam olarak bu gaz olayları ve nasıl çocuk oldular kolik bebekler merak ediyorum bunları yazarken ağlıyorum beyaz gürültü eşliğinde affedin..