Badwolf XLIKJUNH6IC Buyrun kullanmıyorum 20 tl kdr inidirim heralde işinize yarar umarım 🙏
Sarew teşekkürler kullanıyorum 😍
Badwolf 20 tl de bende var kullanmak isterseniz
Acemianne129 varsa benimle paylaşabilir nisiniz?
Elif1407 her alışverişe 1 tanedir
Petitom neye gore geliyor bilmiyorum ki eşimin telefonundan denedim çark felan çıkmadı :)
Happy2 valla ben de anlamadım 😂
Sematprkc XLIKJE46HSG buyrun 20 tl
Sematprkc geç gördüm kusura bakmayın süresi dolmuş sanırım
Zehra_minikkusum teşekkür ederim
Zehra_minikkusum süresi dolmuş malesef :(