Oglumcanim_ 5 aylık kontrole gittik . 4. Ayda 65 cm di . 5 ayda yine 65. Cm . Bu normal mi acaba ? Neden 1 cm de olsa uzamamış anlamadım . Azda olsa kilo almış fakat uzamamış ?
Berenkooommmm Oglumcanim_ normal canım bi anda uzuyorlar bazen yada cm olarak net ölçemiyorlar hemşireler
eceunverkanra Oglumcanim_ Bir anda boy atabiliyorlar sanirim, persentil tablosuna ve ayina gore degerlendiriyor doktorlar genelde, eğer ki persentil icerisindeyse değeri sorun yoktur merak etmeyin😌
ssnnmm Oglumcanim_ her seferinde tam ölçüm yapamıyorlar çok takılma bence bi keresinde oğlum 2cm kısalmış çıktı😂 çektimi bu çocuk dedim bi daha ölçtüler 1cm uzamış çıktı
unkurabiyesii Oglumcanim_ ayakta çok durdurdunuz mu kollarından tutup? Benimki öyleydi aynı şekilde uzamamıstı doktorum normal bu ayda uzamaması ayakta durmak istediyse demişti
kirmizibasliklikiz_ Oglumcanim_ sizin yine iyi benim bebegimin boyu kısalmisti 3 cm 😂 her zaman dogru olcemiyorlar olcumden olcume degisiyor dert etmeyin 😊
Taze_annecik Oglumcanim_ Hemşireler bazen tam ölçemiyor ben evde ölçüyorum farkli onlar ölçüyorlar farkli ama kıyafetlerinden anlaşılıyor. Bazen de bi anda uzuyorlar kafanıza takmayın emziriyorsanız protein ağırlıklı beslenin