Smrhls Benim oglum 1 yasinda ben yanindaysam eger bulundugu ortamda oyun oynar, oyalanir benimle iletisime gectigi surece problem olmaz ama ben ne zaman onu birakip gitsem hemen pesimden gelmek ister ve yanimda olmak ister yalniz kalmak asla istemez. Ayrilik kaygisi yasiyorlar sanirim, normal bir surec biraz daha buyuduklerinde gececegini dusunuyorum🙏🏻 O nedenle ben de butun gun onunla ilgileniyorum, oyun oynuyorum valla is guc hakgetire😀