Aydanclkk Oğlum 17 aylık kıpır kıpır bir bebek. Telefonu çok seviyor açmadığım da çok ağlıyor. Kumandayı, telefonu bana geitirp aç diye ağlıyor. Nasıl vazgeçirebilirim?
NewwMomm Aydanclkk Teknolojinin içine doğurdk biz bu çocukları. Engellemekten ziyade kontrollü olursanız daha iyi olur. Yasaklar cezbeder biliyorsunuz. Saatli izletin kullandırın. Diğer zamanlar dikkatini dağıtıp eğlenceli oyunlar aktiviteler yapın