Yagmur331 çok geçmiş olsun bizde 1 ay önce falan bebeğimle ikimiz covid olduk . Benimde bebeğimin ateşi vardı 39 u geçince hemen ılık su ile yıkadım yarım saat sonra da calpol verdim öncelikle ateşini düşür sana tavsiyem bende tavsiye üzerine aldım serum fizyolik bu durumda burnunu asla açmıyor yaşadım denedim olmadı . STERİMAR diye bir sprey var alıp kullandım çok işime yaradı çok şükür kesinlikle tavsiye ederim istersen araştır bak derim