Merhaba,
17 aylik oglumun gelisimi yasitlarindan yavas.
13 aylik emekledi, yürüme yok (ilk adimlarini gecen atti), konusma anne-baba cok nadir, parmak isareti yok, kisa yani tek kelimeli komutlari alir (gel, tut, bak, ver), taklit yapmayi yeni ögrenmis sayilir, alkis bay bay cok gec yapti 15 aylikti, alici dil nekadar iyi bilmiyorum ama bezini degistirelimmi dersem kafasini sallar hayir diye.
gelisim geriligi veya bunun altinda ne yatiyor diye tabiikide pesine düstüm haftaya doktor terminimizde var.
- ortak ilgi, göz temasi, sosyal gülümseme, ismine reaksiyonu var -
buraya dertlesmek icin yazmak istedim belki geriden gelen ama sonra akranlarina yetisen cocuklardan okurum biraz umut olur. Ve bizim sürecimizi burdan paylasirim. Bakalim gelen zaman ne gösterecek.
Ayrica belirtmek isterimki cocugum Yavasliginla hic bir sorunum yok altinda bir hastalik vs yatmadikca istedigi sürecte gelisebilir.