barsenn Oğlum corona oldu nefes alırken hırıltılı nefes alıyor başından geçen varsa yazsın Allah rızası için çok korkuyorum babası asker tekim
ikiprensannesi21 barsenn kaç aylk ıhlamur verin bol bol bide burnunu sürekli serm fizyolojkle açın cigerlerine inmesn
Momster Doktorumuz bize bebeklerden hiç korkmayın bazen belirti bile vermiyor. Büyüklere göre çok hafif atlatıyorlar demişti aslında. Bize sadece polivit vitamin şurubu verdi o kadar
Alminazli Bol sıvı tüketirin bebeginize limonlu bol sarımsaklı çorbalar ballı ıhlamur iyi gelicektir.Evi sürekli havalandırın burnunu serum fizyolojikle yada okyanus suyuyla acın sürekli cok gecmis olsun