AselDuruMOM Bebeğim 1yaşında 3-4 gündür geceleri 2-3den aşağı uyumuyor ne yapmam gerekiyor (hala ayaktayız)😔
Balbaby_ AselDuruMOM gün içindeki uykularını azaltın birde açık hava bebişleri çok yoeuyo en azından biz dışarı çıktığımız günler daha derin uykuyla uyuyoruz parka felan götürün olmazsa yorulsun biraz
AselDuruMOM Balbaby_ maalesef şuan Hakkari Yüksekova’dayız ve burası çok soğuk kar yandı dağlara o yüzden bebeğimi dışarı çıkaramıyorum 😞
Balbaby_ AselDuruMOM o zaman en mantıklısı Bi duş ve uyku sizin için evin içinde de onu yoracak oyunlar oynayabilirsinşz yada aracınız varsa çıkıp biraz dolaşım öyle de uyuyorlar en azından bugun uyumuş olur