Asyakus123 Kızlar bebeğim 7 aylık 2 saat önce yataktan düştü baya yüksekti hemen hastaneye götürdük 1 saat içinde beyin röntgeni çekildi şuan için bişey öıkmadı bişey olur mu çok korkuyorum başına gelen oldu mu
Sutmuhendisi Asyakus123 3-4 kere düşürdüm bende o aylıkken de düşmüştü bir şey olmadı kusma gözlerinde kayma vs yoksa olmaz inşallah
Sutmuhendisi Asyakus123 düşüyor ister istemez ya o kadar uykusuzdum ki uyumam derken dalmışım yayla gibi yataktan düştü. 23 saat 59 dakika 59 saniye bakarsın o 1 saniyede düşer işte
arslaninannesi98 Asyakus123 kusmasına kulaktan burundan sıvı gelmesine göz altlarının morarmasına vs dikkat etmeniz gerekiyor. İnternette daha ayrıntılı doğru bilgi vardır
CigdeminMevasi Asyakus123 içini ferah tut hem röntgen felanda çekilmiş benm kızımda 5 aylıkken düşmüştü doktor emara bile gerek görmemişti sadece 3 saat uyutma sonrasndada dokun uykuaunda yarm saatte bir tepki vermesi geekiyor demişti birde kusma kulak yada burundan akıntı gelirse getrin demişti çoo şükğr bişey olmadı sennde için rahat olsun bişi yoktur allahın izniyle
Ssssraa Maalesef yavrum defalarca düştü, belirti bulguları size zaten saymışlardır pratiklik olması açısından ben sıralamayacağım tekrar. Her düşmede beyin kanaması gerçekleşecek diye bir şey yok, siz soğukkanlılıkla evladınızı gözlemleyin. Geçmiş olsun
Sutmuhendisi Asyakus123 tedirgin olma ya düşüyorlar maalesef zaten bu gece gözlemle evham yapma sabaha da bir şey olmaz inşallah kızarıklık var mı
Sutmuhendisi Asyakus123 o kızarıklığa bakarsın şişme olur mu diye benimki de kızardı sabah hafifledi bekle bakalım başında biraz ama tedirgin olma ilk düşmesi korkuyor insan. Bir kaç sefer düşünce He bir şey olmaz kıvamına geliyorsun hshshs😅 Allah göstermesin tabii de insanlık hali işte 🙃
Sutmuhendisi Asyakus123 yok o kadar da değil sende aaaa evham yapma bak korkutacaksın beni sabah yaz iyi misiniz diye
Sutmuhendisi Asyakus123 benimde öyle oldu dakikalarca titreyerek ağladı rahat ol bak dua et beni haberdar et
Sutmuhendisi Asyakus123 olmaz olmaz hareketlerine bak gözlerine bakışlarına dikkat et sabah dimdik ayakta maşallah bir kaç düşmeye arsızlaşır bu kadar korkmazsın merak etme 😅beni de telaş içinde bıraktın yaaa 🤣
Annis-ogul Sutmuhendisi anneye destek vermenizi anlıyorum da birkaç düşmeye alisir ne demek . Çocuklarımızı kendi yanımızda yatirmaktan vazgeçelim lütfen guzel annelerimiz.bizsiz yetmiyorsa bile yer yatağında beraber yatiralim.cocuk bu tabiki düşecek ama yataktan da değil artık nolur ya yüzlerce post açılıyor yataktan düştü diye. Bu hatayi artik yapmayalım gözünüzü seveyim ya .