Kızlar biz yeni bir eve taşındık birkaç gün oluyor doğal gazi açalı. Ilk defa bu petekte fark ettiğim bir nokta oldu. Petek kendi kendine ılıyor sonra ısınıyor. Hiç ayarıyla uğraşmıyoruz bu arada sabit. Daha önceki kaldığım evlerde buna denk gelmedim acaba normal mi böyle olması?? Yoksa hep sıcak mi olması gerekiyor ?