Herhangibiri33 5 aylık bebeğim var emzirmiyorum ama adetim çok geç oluyor 1 ay geciktiği oluyor sizce bu normal mi ?
fernweh Herhangibiri33 10 aylık bebeğim var benimde en baştan beri düzensiz ama hiç 1 ay olmadığım zaman olmadı genelde 1 hafta gecikir ya da erken gelir
m123 Herhangibiri33 doğum yaptım 7 ay boyunca hiç olmadım oğlum 10aylık 7.aydan sonra sadece 2 kere adet oldum doktora gittim normal dedi
Herhangibiri33 Pamukprensannesi- ay benimde öyle benimde şimdi 11 gün gecikti mesela daha da gecikir gibi